Iată câteva condiții de respectat în cazul produselor vândute de LogoLed
Chiar dacă o intuiești, iată prima și cea mai importantă regulă: produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
Mai jos găsești alte condiții de bifat atunci când ai ceva de returnat.
Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile/cadourile cu care ți-a fost livrat.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
In cazul oricarui retur, taxa de transport este suportata de cumparator si se retine din valoarea bunului.
Daca produsele se returneaza cu colet la schimb returul va fi taxat doar odata
Există și opțiunea de a alege returul sub formă de VOUCHER.
Acesta va fi specificat la observatii in momentul procesului de retur.
Returnează produsul înainte să pățească ceva. Nu se acceptă produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice și electrice și produsele cărora le lipsesc accesorii
Cum era și de așteptat, produsul returnat trebuie să fie același cu cel pe care l-ai trecut în formularul de retur
Cât durează finalizarea unui retur?
Noi zicem că nu mult. Curierul vine la tine acasă sau la birou – adică la adresa indicată de tine – în cel mult 3 zile lucrătoare de la înregistrarea fișei de retur. De cele mai multe ori a doua zi.
Termenul de soluționare este de 14 zile calendaristice. Banii îi primești înapoi pe cardul de pe care ai făcut plata în 2-3 zile de la soluționarea fișei, proces ce include ridicarea produsului, evaluarea lui din punct de vedere tehnic si estetic și procesarea restituirii.
Legea returnării prevede dreptul consumatorilor de a returna produsele cumpărate de la o companie în anumite condiții. Practic, consumatorii au dreptul de a returna produsele dacă acestea sunt defecte, nu corespund descrierii, mărimea nu este potrivită sau pur și simplu nu sunt pe placul lor în momentul deschiderii coletului.
În general, termenul de retur este de 14 zile de la achiziție, perioadă în care clienții pot returna produsele fără a fi nevoiți să justifice returul.